EDIH-organisaatiot, eli European Digital Innovation Hubit toimivat yrityksille matalan kynnyksen kontaktipisteinä, joiden kautta yritys löytää...
Vuonna 2020 käynnistyi TYÖ2030-kehittämisohjelma, jonka tavoitteena on tuottaa uudenlaisia toimintatapoja yhdessä työpaikkojen, toimialojen ja...
Move Your Mind -hankkeen viitekehyksenä toimii ludodidaktiikka (Ludodidactics), joka perustuu ihmisten oppimiskäyttäytymisen ja oppimiskokemuksen...
Sedun koordinoiman Smooth Hybrid and Online Working for VET - hankkeen tavoitteena on lisätä opettajien digiosaamista etä- ja hybridiopetukseen...
Likes on mukana eurooppalaisessa JoyMVPA-hankkeessa, jossa kerätään liikunta- ja välitunneille soveltuvia pelejä ja leikkejä 11–14-vuotiaille. Näiden...
Objectives The key objective of the Sustain4VET project is to develop an inventory of living green case studies and innovative pedagogies for...
Opettajakoulutuksen tutkimusperustainen kehittäminen 1.9.2021-31.12.2022. Projekti käsittää kaksi erillistä osaprojektia, joiden tavoitteena on 1...
The project, 'Competences for the new era of user-driven digital rehabilitation' (DIRENE), addresses the emerging challenges brought by COVID-19 and...
The Aim of the Project ON-IT ' Online internship in Europe' focuses on the development of reference guidelines, procedures, tools, and resources to...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 7
- Seuraava sivu