Muutos on elämyksen syvin taso, täysin ainutlaatuinen ja ikimuistoinen kokemus, joka muuttaa ihmistä kohti parempaa. Mielenpainuvan matkailuelämyksen...
AIRe-Platform on Kuntoutusinstituutin innovatiivisen julkisen hankinnan projekti, jonka tarkoitus vastata kuntoutuksen maailmanlaajuisesti kasvavaan...
Move Your Mind -hankkeen viitekehyksenä toimii ludodidaktiikka (Ludodidactics), joka perustuu ihmisten oppimiskäyttäytymisen ja oppimiskokemuksen...
Sedun koordinoiman Smooth Hybrid and Online Working for VET - hankkeen tavoitteena on lisätä opettajien digiosaamista etä- ja hybridiopetukseen...
Maailmanlaajuisesti 2,41 miljardia ihmistä hyötyisi kuntoutuksesta, mutta kuntoutuspalveluita ei ole saatavilla kaikkialla. Kuntoutuksen tarve on...
Likes on mukana eurooppalaisessa JoyMVPA-hankkeessa, jossa kerätään liikunta- ja välitunneille soveltuvia pelejä ja leikkejä 11–14-vuotiaille. Näiden...
Objectives The key objective of the Sustain4VET project is to develop an inventory of living green case studies and innovative pedagogies for...
The project, 'Competences for the new era of user-driven digital rehabilitation' (DIRENE), addresses the emerging challenges brought by COVID-19 and...
The Aim of the Project ON-IT ' Online internship in Europe' focuses on the development of reference guidelines, procedures, tools, and resources to...
New Master's Degree Curricula for Sustainable Bioeconomy in Usbekistan (BIOEcUz) projektin tavoitteena on vahvistaa kestävää kehitystä ja...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 5
- Seuraava sivu