Hakusi tuotti 371 tulosta
Tyhjennä
Moni tuki- ja liikuntaelinvaivoista kärsivä potilas hyötyisi fysioterapian suoravastaanotosta, joka mahdollistaa tehokkaan hoidon aloittamisen välittömästi. Suoravastaanotto säästää paitsi asiakkaan aikaa, myös terveydenhuollon resursseja.
Vuonna 2022 Sara Joliet teki rohkean päätöksen muuttaa Luxemburgista Jyväskylään tavoitteenaan rakentaa ura kansainvälisellä urheilualalla ja päästä osaksi SM-liigan maailmaa.
Terveystieteiden opiskelijat Heikki Laaksonen ja Oskari Ojaniemi pääsevät syventymään asiantuntijaharjottelussaan kansainväliseen tutkimushankkeeseen SmartCHANGEen.
Jyväskyläläinen Nea Kemppainen on viittä vaille valmis fysioterapeutti. Kiinnostus kehon ja mielen toimintaan houkutti Nean Jamkiin opiskelemaan alaa, joka tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia vaikuttaa ihmisten kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.
Jamkissa alkaa syksyllä 2025 toimintaterapian ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon koulutus. Master-tasoisissa opinnoissa syvennytään toimintaterapian, kuntoutuksen sekä laajemmin sosiaali- ja terveysalan kehittämiseen ja toimintaympäristöihin.
Kauramäen kylässä on yhteisöllistä ja ympärivuorokautista asumista, jota ohjaa luontohoiva eli Green Care -filosofia. Tavoitteena on, että filosofia näkyy kiinteistön ja piha-alueen rakentumisen lisäksi aidosti myös koko toiminnassa.
TyhyTeko -hankkeeseen osallistuvat MaRaTa-alan yritykset Roll Risteilyt, Tahko Zipline ja Tahko Safarit ottavat tekoälyn ja automaation käyttöön kehittääkseen työhyvinvointia, asiakaspalvelua ja liiketoimintaa Pohjois-Savossa mm. tekoälyn keinoin.
Miten dialogisuus edellyttää ja tukee sekä opettajan että oppijaryhmän tunneosaamista? Tarkastelemme tunneosaamista yleissivistävän, ammatillisen ja korkeakoulutuksen näkökulmista niin kasvokkain kuin verkossakin opiskeltaessa.
Tässä artikkelissa tarkastelemme dialogisuuden askelmia koulutuspolun eri vaiheissa eli yleissivistävän, ammatillisen ja korkeakoulutuksen näkökulmista.
Mitä dialogisuudella ja dialogiosaamisella tarkoitetaan oppimisen ja opetuksen yhteydessä? Miksi dialogisuutta ja dialogiosaamista tarvitaan? Dialoginen opettajuus on oppijakeskeisempää opettajuutta.
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 38
- Seuraava sivu