Capacity Building for Modernizing TVET Pedagogy in Ethiopia (MOPEDE) Solving the learning crises by developing eLearning of the Vocational Teacher...
Lasten ja nuorten koulunkäyntiaste Mosambikissa on parantunut merkittävästi viime vuosikymmenen aikana. Koululaisten oppimistulokset eivät kuitenkaan...
Teacher Educators in Higher Education as Catalysts for Inclusive Practices in Technical and Vocational Education (TECIP) was a capacity building...
Academia-ohjaajaliikkuvuudessa on kysymys eurooppalaisesta verkostosta, joka on järjestänyt ohjausalan Leonardo da Vinci – liikkuvuusvierailuja jo...
Preventing early school leaving is a major issue on local, regional, national and European level. The goal of the EU Strategy 2020 is to reduce the...
Academia-liikkuvuusvierailujen tarkoituksena on tarjota ohjausalan asiantuntijoille mahdollisuus päivittää omaa ammatillista osaamistaan ja lisätä...
VET providers all over Europe experience the same problem: students leave education or training without completing it. Most of these early school...
Projektin hallinnoijana toimii Turun yliopiston merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus. Me toimimme projektissa partnerina ja olemme vastuussa...
Projektissa luotiin ammatillisen koulutuksen henkilöstölle tarkoitettu työkalu inklusiivisen koulutuksen kehittämiseen. Roadmap on työkalu, jolla...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu