BERT-projektin tavoitteena on edistää Itä-Afrikan korkeakoulujen kykyä purkaa eri esteitä (mukaan lukien digitaalisia), jotka haittaavat vammaisten...
Higher Education Pedagogies for Teacher Education (HEP-TED) -hankkeen (2024-2026) tavoitteena on vahvistaa Ruandan korkeakouluopetuksen laatua ja...
TIPOTE - kohti inklusiivista ja käytäntöläheistä opettajankoulutusta Mosambikissa TIPOTE-projektin (2024-2026) päätavoitteena on vahvistaa...
Vertaistuen mahdollistaminen on nykyään tavanomainen ja merkitykselliseksi koettu keino monissa kuntoutuspalveluissa. Vertaistuki ei kuitenkaan...
ODF2030 – Kestävän sanitaation projekti Voltan maakunnassa Ghanassa on jatkanut hyvin alkanutta sanitaatiotietoisuuden lisäämistä edellisen ODF2030-...
Kelan ammatillinen Taito-kuntoutus edistää asiakkaiden ammatillista etenemistä monitoimijaisena verkostotyönä toteutettujen yksilökäyntien...
Projektissa tutkittiin NUOTTI-valmennukseen hakemiseen liittyvää arviointihaastattelua vuorovaikutuksen näkökulmasta. NUOTTI-valmennus on Kelan...
Tarve parantaa kuntoutuksen saatavuutta on johtanut etsimään uusia palvelujen järjestämistapoja. Digitalisaation mahdollistama teknologiakehitys...
AKO- kehittämis- ja tutkimushankkeessa kehitetään, pilotoidaan, mallinnetaan, arvioidaan ja raportoidaan työelämän ja koulutuksen ulkopuolella olevien...
ODF2030 -Sustainable sanitation for Ho Municipality, Ghana -project has ended in 2022 and the final annual report has been published. However after...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu