BERT-projektin tavoitteena on edistää Itä-Afrikan korkeakoulujen kykyä purkaa eri esteitä (mukaan lukien digitaalisia), jotka haittaavat vammaisten...
Higher Education Pedagogies for Teacher Education (HEP-TED) -hankkeen (2024-2026) tavoitteena on vahvistaa Ruandan korkeakouluopetuksen laatua ja...
TIPOTE - kohti inklusiivista ja käytäntöläheistä opettajankoulutusta Mosambikissa TIPOTE-projektin (2024-2026) päätavoitteena on vahvistaa...
Vertaistuen mahdollistaminen on nykyään tavanomainen ja merkitykselliseksi koettu keino monissa kuntoutuspalveluissa. Vertaistuki ei kuitenkaan...
Kelan ammatillinen Taito-kuntoutus edistää asiakkaiden ammatillista etenemistä monitoimijaisena verkostotyönä toteutettujen yksilökäyntien...
Projektissa tutkittiin NUOTTI-valmennukseen hakemiseen liittyvää arviointihaastattelua vuorovaikutuksen näkökulmasta. NUOTTI-valmennus on Kelan...
Tarve parantaa kuntoutuksen saatavuutta on johtanut etsimään uusia palvelujen järjestämistapoja. Digitalisaation mahdollistama teknologiakehitys...
AKO- kehittämis- ja tutkimushankkeessa kehitetään, pilotoidaan, mallinnetaan, arvioidaan ja raportoidaan työelämän ja koulutuksen ulkopuolella olevien...
Kaksivuotisen IKÄ-MATKA -tutkimushankkeen tarkoituksena oli ikääntyneiden ryhmämuotoisen kuntoutusintervention arviointi- ja seurantatyökalun (IKÄ...
Hankkeessa kehitetään ja arvioidaan 18–29-vuotiaille työelämän ja koulutuksen ulkopuolella oleville nuorille suunnattu matalan kynnyksen...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu