Opetustyö ja oppilaitokset ovat digitalisoituneet nopeasti. Trendi on tuonut mukanaan riskin kyberhäiriöistä, jotka ovat aina työyhteisöille kriisejä...
Hybridiluonto-hankkeessa tutkitaan työstä palautumista lähiluonnossa ja virtuaaliluonnossa. Hankkeen tavoitteena on tuottaa ajankohtaista...
YHDESSÄ-hanke kokoaa kunnissa liikunta-alalla yksin työtä tekevistä ryhmiä, joille suunnitellaan ja mallinnetaan yhteisöllisyyttä tukeva...
Kädet koholla työskentely lisää merkittävästi niska-hartiaseudun kuormittumista ja siitä johtuvia TULES-ongelmia. Viimeaikaisen teknologiakehityksen...
Move Your Mind -hankkeen viitekehyksenä toimii ludodidaktiikka (Ludodidactics), joka perustuu ihmisten oppimiskäyttäytymisen ja oppimiskokemuksen...
Sedun koordinoiman Smooth Hybrid and Online Working for VET - hankkeen tavoitteena on lisätä opettajien digiosaamista etä- ja hybridiopetukseen...
Likes on mukana eurooppalaisessa JoyMVPA-hankkeessa, jossa kerätään liikunta- ja välitunneille soveltuvia pelejä ja leikkejä 11–14-vuotiaille. Näiden...
Objectives The key objective of the Sustain4VET project is to develop an inventory of living green case studies and innovative pedagogies for...
The project, 'Competences for the new era of user-driven digital rehabilitation' (DIRENE), addresses the emerging challenges brought by COVID-19 and...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 5
- Seuraava sivu