Tapahtuma

7.10.

IN-WORK -webinaari

Kohtaako oppimisen tuki käytännön? Korkeakoulutuksessa on kehitetty yksilöllistä tukea teoreettisiin opintoihin, mutta miten tukea järjestetään työelämässä? 

Kuvan keskellä päällekkäin aikuisten käsiä. Taustalla työhön liittyviä tarvikkeita, kuten tietokone ja vatupassi.
Ajankohta
07.10.2024 14:00 - 15:30
Ilmoittautuminen alkaa ja päättyy
20.09.2024 16:00 - 30.09.2024 17:00
Tapahtuman tyyppi
Webinaari

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan Inclusive communities at work - IN-WORK -hankkeen tuloksista, havainnoista ja huomioista. Hanke kehitti korkeakouluopiskelijoiden tukea työelämässä tapahtuvaan oppimiseen.

Webinaarissa esitellään hankkeen tuloksia. 

Tule mukaan! 

Tilaisuus on avoin niin korkeakouluopiskelijoille, oppilaitosten henkilökunnalle kuin työelämällekin.  

Ilmoittaudu oheisen linkin kautta viimeistään 30.9.2024: ilmoittautuminen webinaariin 

 

Tutustu aiheeseen myös tuoreessa Arena-artikkelissa: 

Osallistuminen verkon välityksellä, Zoom-tapaamisen ohjeet

Voit osallistua Zoom-tapaamiseen tietokoneen sovelluksella, mobiililaitteen sovelluksella tai tietokoneen selaimella. Teknisiä ohjeita löydät alla olevasta linkistä. 

Ilmoittautuneille osallistujille lähetetään Zoom-osallistumislinkki ja ohje sähköpostiin viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä (6.10.2024). Otathan yhteyttä järjestäjiin (yhteystiedot sivun alaosassa), jos et saanut sähköpostia. 

Verkko-osallistujien on mahdollista osallistua keskusteluun. Sitä varten tarvitset mikrofonin ja web-kameran. Laitteiden, mikrofonin ja kuulokkeiden toimivuus kannattaa testata jo ennen Zoomiin liittymistä. Toivomme, että kirjaudut verkkotapaamiseen omalla tunnistettavalla nimellä. 

Lisätietoja:

Kaija Peuna-Korpioja

Lehtori, Senior Lecturer
Opettajankoulutus, Teacher Education
Ammatillinen opettajakorkeakoulu, Professional Teacher Education
+358408099632

Tiina Parviainen

Lehtori, Senior Lecturer
Opettajankoulutus, Teacher Education
Ammatillinen opettajakorkeakoulu, Professional Teacher Education
+358504433617