Koulutus ja kehittäminen
Digimarkkinoinnin sparraus
Jalosta henkilöstösi digiosaamista modernille ja kilpailukykyiselle tasolle! Kokoa itsellesi sopiva digimarkkinoinnin sparrauspaketti ja anna henkilöstöllesi oikeat eväät asiakasymmärryksen kasvattamiseen ja digitaalisten kanavien hyödyntämiseen myynnin tehostamisessa.
Anna henkilöstöllesi eväät tehokkaampaan ja asiakaskeskeisempään markkinointiin
Digimarkkinoinnin sparrauksessa fasilitoimme juuri teidän tarpeisiinne vastaavan koulutuskokonaisuuden - voit valita tarkan sisällön henkilöstönne tarpeen mukaan.
Sparrausten tuella:
- Henkilöstön digiosaaminen jalostuu ja kehittyy modernille ja kilpailukykyiselle tasolle.
- Uusi osaaminen parantaa yrityksen näkyvyyttä valituissa kohderyhmissä (esim. uusasiakkaat) sekä mahdollistaa riittävän aikaisen osallistumisen asiakkaan päätöksentekoon.
- Henkilöstö osaa hyödyntää tehokkaasti asiakasymmärrystä ja digitaalisia kanavia myynnin tehostamiseksi sekä asiakaskokemuksen kehittämiseksi
Sparrauksen modulit
Sparraus koostuu moduleista, jotka ovat vapaasti valittavissa henkilöstön tarpeiden, taitotason ja kiinnostusten mukaan.
Moduuli 1 - Digi/somestrategia
2h kestävä työpaja, jossa syvennytään digi-/somestrategian mahdollisuuksiin liiketoimintatavoitteiden, roolien ja vastuiden, sekä toiminnan mittareiden kautta.
Moduuli 2 - Asiakasymmärrys
2h kestävä työpaja, jossa asiakasymmärrystä tarkastellaan laaja-alaisemmin asiakkaan ostopersoonien, palvelupolkukuvauksen, ostopolun ja digimyynnin kulmasta.
Moduuli 3 - Kanavat ja digityökalut
2h kestävä työpaja, jossa syvennytään oikeiden asiakaskanavien valintaan ja käyttöön. Aiheina mm. digityökalut laajemmin sekä videointi.
Moduuli 4 - Sisällöntuotanto ja jalkautus
2h kestävä työpaja, jossa paneudutaan suunnitelmien viemiseen käytäntöön. Työpajassa syvennytään mm. julkaisusuunnitelman hyödyntämiseen sisällöntuotannon jalkauttamisessa.