Koulutus ja kehittäminen

Asiakaspalvelukoulutus

Valmennuksen tarkoituksena on kehittää osallistujien asiakaspalvelutaitoja ja kykyä toimia eri asiakaspalvelutilanteissa.

-
Kenelle
asiakaspalvelijat, myyjät, myyntineuvottelijat, tuote-esittelijät ja muut asiakasrajapinnassa työskentelevät
Hinta
1280 €/päivä + alv 24 %
Toteutus
Suositeltava ryhmäkoko n. 15 henkilöä. Koulutus on käytännönläheistä ja vuorovaikutteista ja räätälöitävissä ylläolevista teemoista.

Kehitä asiantuntijuuttasi asiakaspalvelijana

Valmennus sisältää hyvän asiakaspalvelun elementtien tarkastelua, palvelujärjestelmän eri osiin ja asiakaspalveluviestintään perehtymistä sekä neuvontatilanteet osana asiakaspalvelua.

Sisältö ja teemat

  • Asiakaspalvelijan rooli yrityksessä ja hyvän asiakaspalvelijan ominaisuudet
  • Omien asiakaspalveluominaisuuksien tunnistaminen
  • Palveluprosessi ja sen kehittäminen
  • Erilaiset asiakaspalvelutilanteet, mm. kohtaaminen, ohjaus ja neuvonta, puhelinkeskustelut
  • Viestintä asiakaspalvelutilanteissa, reklamaatiot, palautteen vastaanottaminen
  • Haastavat asiakastilanteet
  • Asiakkaan huomioiminen, käytöstavat
  • Asenne ja motivaatio

Toteutus

Suositeltava ryhmäkoko n. 15 henkilöä.  Koulutus on käytännönläheistä ja vuorovaikutteista ja räätälöitävissä ylläolevista teemoista asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Tapaamisten välillä on pieniä harjoituksia kotitehtävinä.

Ota yhteyttä

Erica Svärd

Lehtori, Senior Lecturer
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358504390821