Koulutus ja kehittäminen
Asiakaspalvelukoulutus
Valmennuksen tarkoituksena on kehittää osallistujien asiakaspalvelutaitoja ja kykyä toimia eri asiakaspalvelutilanteissa.

Kenelle
Hinta
Toteutus
Kehitä asiantuntijuuttasi asiakaspalvelijana
Valmennus sisältää hyvän asiakaspalvelun elementtien tarkastelua, palvelujärjestelmän eri osiin ja asiakaspalveluviestintään perehtymistä sekä neuvontatilanteet osana asiakaspalvelua.
Sisältö ja teemat
- Asiakaspalvelijan rooli yrityksessä ja hyvän asiakaspalvelijan ominaisuudet
- Omien asiakaspalveluominaisuuksien tunnistaminen
- Palveluprosessi ja sen kehittäminen
- Erilaiset asiakaspalvelutilanteet, mm. kohtaaminen, ohjaus ja neuvonta, puhelinkeskustelut
- Viestintä asiakaspalvelutilanteissa, reklamaatiot, palautteen vastaanottaminen
- Haastavat asiakastilanteet
- Asiakkaan huomioiminen, käytöstavat
- Asenne ja motivaatio
Toteutus
Suositeltava ryhmäkoko n. 15 henkilöä. Koulutus on käytännönläheistä ja vuorovaikutteista ja räätälöitävissä ylläolevista teemoista asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Tapaamisten välillä on pieniä harjoituksia kotitehtävinä.
Ota yhteyttä

Erica Svärd
Lehtori, Senior Lecturer
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358504390821