Palvelu - menestyvän liiketoiminnan ydin, 1 op
Palvelu - menestyvän liiketoiminnan ydin johdattaa sinut palveluliiketoiminnan maailmaan. Millaisia palveluja haluaisit olla tuottamassa tai kuluttamassa tulevaisuudessa itsellesi ja muille? Millä tavoin pystyt analysoimaan liiketoiminnan toimintaympäristöä? Palveluilla voidaan vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja tottumuksiin.
Tällä opintojaksolla pääset pohtimaan palvelun käsitettä ja merkitystä osana yrityksen menestyvää liiketoimintaa. Opit käsitteet asiakas, kuluttaja, käyttäjä ja asiakkuus sekä ymmärrät asiakaspalvelun osana palveluita.
Opintojakso sisältää luentoja, itsenäistä opiskelua ja ryhmätehtäviä
Lue lisää ja ilmoittaudu
Introduction to Tourism, 1 op
Are you interested in international business and tourism in Finland or abroad? This course is for you!
You will be introduced to the basic definitions and different business opportunities in tourism. You will also learn to recognise different operators, customer segments, sustainability and current trends in the tourism industry.
You will know what tourism is, who the customers are and which types of operators there are in the industry. You will identify tourism trends and understand sustainability issues in tourism. You will learn about different study and work opportunities in tourism.
Daily lecturers and guidance in Zoom. Visitors from Jamk and companies. Daily individual/group assignments.Each assignment must be completed in the end of the course (passed/failed). Collective feedback. Prepare to study 27 hours (approx. 09:00-15:00 per day, including lunch break).
The course is conducted in English. Welcome to the exciting world of tourism!
Read more and enroll
Markkinoinnin ytimessä, 1 op
Markkinoinnin ytimessä -kurssi on tarkoitettu juuri sinulle, joka olet kiinnostunut markkinoinnin monipuolisesta, alati muuttuvasta maailmasta! Opintojaksolla perehdytään markkinoinnin perusteisiin, markkinoinnin tärkeyteen liiketoiminnassa sekä käydään yhdessä läpi markkinoinnin ajankohtaisia teemoja sekä ilmiöitä. Opintojakso toteutetaan suomeksi mutta opetuksessa käytetään englanninkielistä lähdemateriaalia.
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin perusteet ja keskeiset käsitteet, sekä ajankohtaiset muutokset ja osaa soveltaa oppimaansa tietoa käytäntöön. Opiskelija ymmärtää erityisesti kuluttajakäyttäytymisen muutoksen digitaalisessa toimintaympäristössä sekä markkinointistrategian merkityksen yrityksen kilpailukyvyn perustana.
Opintojakso koostuu päivittäin vaihtuvista ja etukäteen sovituista teemaluennoista, (markkinoinnin ja myynnin digitalisaatio, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointistrategia) sekä yksilö/ryhmätason tehtävistä joiden avulla opittua sovelletaan käytäntöön. Tehtäviin on varattu aikaa iltapäivisin ja opiskelija saa palautteen tehtävistä.
Lue lisää ja ilmoittaudu
Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media, 1 op
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Yhteinen aloitus ja lopetus viikolle, mutta muuten itsenäinen työskentely.
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan
Urheilijan ajanhallinta, 1 op
Opiskelija pystyy hyödyntämään ajanhallinnan perustaitoja päivittäisen hyvinvoinnin kehittämiseksi ja rutiiniensa tehostamiseksi.
Yhteinen aloitus ja lopetus viikolle, mutta muuten itsenäinen työskentely.
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan