Avoimen opintojakso
Brändin johtaminen
Sisältö
Opintojaksolla käsiteltäviä keskeisiä teemoja ovat brändianalyysit, brändi-identiteetti ja -imago, brändipositio, brändin rakentamisprosessi, brändiarkkitehtuuri, brändimarkkinoinnin tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta eri brändimittareita käyttäen ja brändin johtaminen.
Tavoitteet
Opintojakson tarkoitus
Opintojakson käytyäsi osaat systemaattisesti johtaa ja kehittää brändiä liiketoiminnan työkaluna.
Opintojakson osaamiset
Ennakoiva kehittäminen
Kestävä kehitys
Työelämässä toimiminen
Opintojakson osaamistavoite
Tällä opintojaksolla perehdyt siihen, kuinka brändin avulla tuotetaan arvoa asiakkaalle ja kilpailuetua yritykselle. Tunnet brändin johtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet sekä ymmärrät niiden sisällöt. Ymmärrät brändin rakentamisen strategisen merkityksen yrityksen liiketoiminnassa. Osaat tuottaa brändianalyyseja ja rakentaa brändistrategian brändin arvon kasvattamiseksi. Ymmärrät johdonmukaisen ja erottuvan brändin johtamisen merkityksen ja osaat toteuttaa brändinrakennusohjelman tavoitteellisesti, kannattavasti ja laillisesti oikein.
Toteutustavat
Itsenäinen perehtyminen aihealueen teorioihin ja käsitteisiin
Opettajan pitämät kontaktiluennot
Asiantuntijaluennot
Yksilö- ja ryhmätyöt, joita tehdään koko opintojakson ajan
Lisätietoja
Lisätietoja: [email protected]
Katso opintojakson aikataulu opintojakson koodilla HL00BD53-3004 osoitteesta https://lukkarit.peppi.jamk.fi. HUOM! Kokonaan verkossa olevilla opintojaksoilla ei välttämättä ole aikataulutusta. Opintojakson aikataulut julkaistaan 7.11.2024 mennessä.
Mikäli olet työtön työnhakija, lomautettu tai turvapaikanhakija, avoimen opinnot ovat sinulle maksuttomia. Sinun tulee kuitenkin ilmoittautuessasi maksaa opintomaksu ja toimittaa todistus maksuttomuuden edellytykseksi välittömästi turvasähköpostilla. Palautamme tämän jälkeen maksamasi opintomaksun. Ohjeet: www.jamk.fi/avoin/maksuttomuus