Avoimen opintojakso
Asiakaslähtöisyys kehittämisessä Nonstop (YAMK)
Sisältö
Asiakaslähtöinen ajattelutapa palvelujen kehittämisessä (Muotoiluajattelu, design thinking) 1 op
Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä: Kokeileva kehittäminen ja palvelumuotoilu 2 op
Asiakaskokemus ja sen johtaminen 1 op
Palvelujen asiakaslähtöisen kehittämisen hyödyt ja haasteet hyvinvointipalveluissa 1 op
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi sinulla on kyky ajatella asiakaslähtöisesti kehittämisen kontekstissa, hallitset asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämismenetelmiä ja osaat soveltaa niitä omalla toimialallasi.
Tunnistat asiakaskokemuksen johtamisen merkityksen palvelujen kehittämisessä. Opintojakosn jälkeen sinulla on tiedolliset ja taidolliset valmiudet hyödyntää tutkimustietoa, jonka avulla kehittämisen tarpeita voidaan kohdentaa ja ennakoida asiakaslähtöisesti. Osaat arvioida ja edistää ammattialan eettisten periaatteiden ja arvojen toteutumista palvelujen kehittämisessä.
Opintojakson osaamiset:
- Eettisyys
- Oppimaan oppiminen
- Ennakoiva kehittäminen
Toteutustavat
Luentotallenteiden katsominen.
Itsenäinen opiskelu ja tiedonhaku
Tehtävien työstäminen yksin tai parin kanssa: Tehtävä 1-4
Reflektiokyselyt ja ennakkotehtävät
Vapaaehtoiset ohjaukset
Lisätietoja
Ongelmatapauksissa, ota yhteyttä [email protected]