Projektipäällikkö

Katja Kokkinen
Hyvinvointivalmennus

Tiia Luotojoki

Maaret Rutanen
Työelämävalmennus

Tuomas Rauhansalo
Kilpapelivalmennus

Digitaalisen pelaamisen suosio on lisääntynyt ja iso osa nuorista ja nuorista aikuisista pelaa ja kuluttaa pelaamiseen liittyviä mediasisältöjä. Kilpapelaaminen eli e-urheilu on erityisesti nuoria kiinnostava markkinaehtoisesti kehittynyt elektronisen urheilun ekosysteemi, jossa piilee myös tulevaisuuden työelämämahdollisuuksia.
Pelaten duuniin! -projektin tarkoituksena on edistää työelämän ulkopuolella olevien nuorten ja nuorten aikuisten työelämään kuntoutumista vahvistamalla heidän hyvinvointiansa, sosiaalista osallisuuttaan sekä työelämävalmiuksiaan digipelaamista hyödyntämällä. Projektin pyrkimyksenä on myös lisätä ymmärrystä digipelaamisen merkityksestä sekä luoda uudenlaisia elektronisen urheilun ekosysteemin verkostoja.
Artikkeli
Pelaten duuniin! -valmennukset jatkuvat syksyn 2023 aikana!
Artikkeli
Pelaten duuniin! -projektissa on kehitetty uudenlaisia toimintatapoja hyödyntämään digi- ja kilpapelaamista työelämän ulkopuolella olevien nuorten ja nuorten aikuisten hyvinvoinnin, työelämätaitojen sekä työ- ja toimintakyvyn vahvistamisessa.